Tillbaka till startsidan?

En sång för alla dom! =)


Fredag idag, och jag har egentligen inget att skiva här =P

Var igår på Studiecentrum till min vägledare och skrev in mig på en utbildning, så vi får väl se om jag kommer in. Jag håller tummarna och tår för det, för jag tror att det verkligen skulle vara något som passar mig. Så vi får se hur det går. Det ska nog gå bra.

Sen började jag en ny kurs i måndags, så jag har väldigt mycket att göra. Första provet är nu på måndag. Sen ska kursen sen tidigare, vara avklarad på fredag nästa vecka. Där har jag 3 saker kvar att göra, en muntlig redovisning, en utredande uppsatts samt ett prov. Jisses, jag har ganska mycket att göra. Just nu lägger jag dock all fokus på provet som är på måndag.

Sen så är vi utan bil nu, eller utan och utan. Den funkar men vi vill inte köra den nå förrän då vi ska upp till a-jaur ifall den skulle karsejsa helt. Drivknuten som inte mår så bra, så den måste bytas och det är inte en billig grej inte. Menmen, sånt som händer. Saker går förr eller senare sönder, så det är bara att säga jasså, rycka på axlarna och fixa det :) Svårare än så är det inte. =P

Sen är ju Smoke här :) Han åker dock hem idag, om ett tag. Då har han varit här från i måndags, och just nu ligger han och Nils och kramas på golvet. Båda ser ut att trivas ganska bra. Gullpluttar båda två :)

Ska jag vara ärligt så vet jag inte riktigt vad mer jag ska skriva. Har haft 3 nätter med underbar sömn och vaknat bra tider, onsdag vaknade jag strax efter 7, torsdag strax efter 8 och imorse vaknade jag 9.. Känns underbart, man får så mycket gjort :) Och jag har sömnat och vaknat utan att behöva ta nå hjälpmedel *Stolt* Det känns riktigt underbart. Vill egentligen inte ta nå sömnmedel, men måste jag så måste jag. Jag hoppas att helgen kommer att gå bra, och att jag inte behöver hjälp. *Håller tummarna* :)

Näe, pannkakan i ugnen, snart middag :) Nu går jag! :D


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)