Tillbaka till startsidan?

Lite bilder tagna under dagen :)


Nu ska jag bjuda på lite bilder tagna idag :)



Usch, vi har riktig vinter med massa äcklig snö. För mycket snö och
definitivt för kallt för att jag ska gilla det :P



Hej mitt vinterland! :P



En jag, som steg upp bara nån minut innan bilden togs.
Lite trött var jag, och håret står åt alla håll :P



Nils tog kort på våran fina pläd som svärmor gjort till oss.
Riktigt varför han tatt detta kortet, det vet jag inte! :P



Testade plattången idag :) Vart fina lockar.



Den tar riktigt fina bilder som sagt ^^ Har tagit några
"ego-kort" som jag är riktigt nöjd med :)







Mycket Jennie-ego. Men så går det då man släpper en kamera i mina händer :) Fota är underbart skoj, vare sig det gället att fota sig själv eller nått annat :D Jag kan fota vad som helst, och ändå finna det intressant :)

Näe, ska snart gå och laga middag, sen middag idag. Men sånt som händer. Imorn måste det städas här, och kanske se om man kan tvätta undan lite. Inför nyårsfesten som ska vara här :D Jag hoppas att det kommer att bli en kanon fest. Vet ni av nån som är sugen på att festa? Hör av er, ni är välkomna hit =)

Ha de bra alla där ute! :) Eller, inte alla. Men några av er iaf, vissa kan slänga sig i väggen :P



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)