Tillbaka till startsidan?

Det bästa och finaste någonsin!


oohja, födelsedagspresenten jag fick av bäjb, var det bästa jag någonsin fått i födelsedagspresent, finaste jag jag någonsin fått överhuvudtaget, bortsett från armbandet jag fick av han i julklapp och förlovningsringen jag fick av honom strax efter nyår :) Men jag älskar halsbandet jag nu fått. Det är ett hjärta som hängsmycke på en kedja. På ena sidan av hjärtat står det "J & N" och på den andra sidan, baksidan så att säga, står det "08 06 27", vårat datum :) Kan säga att jag vart överlyckig. Har svårt att visa med min kropp och med mitt ansikte när jag blir jätte lycklig över något, men inombords så bubblade jag av glädje och jag ville bara.. jag vet inte, jag vart helt varm inombords och väldigt glad :) Fick även en snygg blombukett av Bäjb :) Den var oxå helt underbart fin :)

Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder, så får ni se vad fint :) 



Inte de bästa bilderna kanske, men de ändå.. Finaste som finns just nu :)

Tack underbara älsklings bäjb för detta. Du är underbarare än underbarast, och du gav mej verkligen något unikt. Du sa till mej i förrgår att det jag kommer att få kommer att vara One Of A Kind, och du hade så rätt så. Du sa att INGEN annan än jag kommer att ha ett sånt där halsband, och du har verkligen rätt. Jag älskar det, och jag älskar dej! Du är underbar!

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)