Tillbaka till startsidan?

Äntligen..


Ohja! Äntligen.

Jag har ställt i ordning  i sovrummet i eftermiddag. Det behövdes verkligen. Eftersom att vi köpte en ny tv-bänk för ett tag sen, så hade vi ingen användning för hyllan som vi använt som bänk tidigare, så jag skruvade av benen på den och ställde upp den i ett hörn i vardagsrummet. Men sen, när jag och bäjb låg och pratade igår innan vi somnade, så kom vi på att det skulle vara fint med en typ av hylla i sovrummet. Eftersom att det är så luftigt där inne. Så jag letade fram benen idag, skruvade på dom på hyllan igen och ställde in den i sovrummet, så nu har vi två likadana hyllor där inne, en som ligger och en som står upp. Vart väldigt bra. Tog ett kort på det, så ska ni få se så fint, inte så bra bild men ville bara visa iaf.



Nu är det bara några saker kvar där inne. Lite att pyssla med, sen är de klart. Fast det kommer senare. Har ju hela livet på mej att fixa till allt. Inget som behövs stressas med.

Sen så kom ringarna idag, så nu sitter det en väldigt lycklig Jennie och skriver ner några rader. Kändes helt underbart att äntligen få ringen på fingret. Nu syns det verkligen att jag är hans och han är min. Nu och för alltid.



Syns inte så bra på bilden. Men ändå, jag har ju sagt att det skulle läggas upp en bild då ringarna kom.

Nu vet jag faktiskt inte vad mer jag ska skriva. Har inte så mkt att säga. Mer än ÄNTLIGEN! Så jävla skönt, behövs seriöst inte sägas något mer.


Nu kilar jag vidare.

Älskar dej Nils, du är mitt allt! ♥


Monica

Hej Jenni o Nils !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grattis grattis till eran förlovning .....

monica .lennart,zam

| http://zambozooca.blogspot.com
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)