Tillbaka till startsidan?

...


Varför skulle man publicera alla kommentarer? Asså, kommentarer från sinnessvaga människor är väl inget man vill publicera? Speciellt inte då dessa kommentarer enbart är påhopp mot oss, för er helt okända människor.

Alla dessa kommentarer är om hur omogna vi är och hur bra och mogna ni är. Nu har jag en fråga till er. Hur moget är det att kommentera en blogg som tillhör en person som ni inte känner, som ni aldrig har träffat? Vad vet ni om oss? Ni vet allt som en viss person har berättat. Dvs, denna persons sjuka, förvridna version av vad som har hänt, och vilka vi är. Denna person känner mej, men känner inte Jennie.
Hur kan nu någon som aldrig träffat oss kommentera mitt och Jennies liv?
Bara för att vissa personer har som mål här i livet att snärja så många människor som dessa personer bara kan och ta deras pengar så betyder inte det att jag är inne på samma spår.  

Som det är skrivet tidigare i denna blogg. Detta är våra tankar, tar ni åt er av vad som skrivs så måste ju det vi skriver stämma på något plan. Är ni så lättmanipulerade att ni tror på vart enda ord som en person säger? Innan ni ens gör er besväret att kommentera något som vi skriver så borde ni väl ta reda på fakta? Att en person har skummat igenom en lagtext, det är inte fakta.

En viss person får kommentarer i sin blogg också, denna svarar då med: Lägg er inte i det ni inte har något med att göra eller, Du vet ingenting om detta, lägg dej inte i.
Vi vill inte att människor vi inte känner lägger sej i, precis som att ni inte skulle uppskatta att folk la sej i erat liv och era problem.

Ni som inte har något med detta att göra, gör oss en tjänst och lämna oss ifred. Läs någon annan blogg. Blondinbella behöver säkert fler läsare.
Det ni tycker och tänker om oss det kan ni skriva i era egna bloggar, vi har inget intresse av att höra det.

Det vi vill ha sagt med detta inlägg, kort och gott, är att ni ska lämna oss ifred. Kommentera inte bloggar där ni inte känner människan/människorna i fråga. Det uppskattas inte här!

Jag har hittat min livskompanjon. Det jag och Jennie har är äkta kärlek, vare sej ni vill tro det eller inte.
Jag älskar Jennie mer än något annat på denna jord, jag tänker inte låta något förstöra de vi har!

Kärlek stavas Nils ♥ Jennie!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)