Tillbaka till startsidan?

Nojjig eller inte?


Kom och tänka på en sak precis nu. Det är den 11 januari nu eftersom att klockan är över midnatt. Vilket betyder att det är exakt en månad kvar innan jag fyller år, verkligen inte illa. Fast, samtidigt illa då jag inte vill bli nå äldre. Tragiskt egentligen att man har åkt på åldersnojja redan nu. Kommer ihåg förra året, då jag skulle fylla år. Satan vad jag gruvade inför min födelesedag. Vill inte bli äldre egentligen. Men man måste gå igenom det med i livet, och detta år får jag ju fira min födelsedag med det bästa som någonsin hänt mej, NILS :) Kan ju inte bli bättre då. Så, jag kanske ska sluta vara så nojjig och börja gilla mina födelsedagar kanske? Har ju älsklingen vid min sida, så då kan de ju inte annat än bli bra, eller vad säger ni?

Nu ska jag borsta tänderna och sova.


♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)