Tillbaka till startsidan?

Saknad..


Jag satt och pratade med Virre tidigare idag. Jag måste bara säga, satan vad jag saknar den tösen. Fick bilder av henne från typ 2006 eller nått sånt, bilder på oss. Ojoj, säger jag bara. Att se dom bilderna gjorde saknaden bara väldigt mkt större. Men jag förstår som henne, jag förstår vad de var som fick henne att flytta. Men jag kan inte hjälpa att jag önskar att hon bodde kvar här iaf. Jag vill ha någon som Virre i min närhet, som jag kan skratta, gråta och prata med. Hon var/är verkligen en frisk fläkt i mitt liv. Jag hoppas att vi kan få upp kontakten igen som tidigare, för jag saknar verkligen henne. Fast vi bor flera mil ifrån varann så hoppas jag att vi kan få en någorlunda bra kontakt igen! SAKNAR DEJ VIRRE! Glöm inte bort mej, för jag tänker på dej väldigt ofta! ♥





Annars har jag inte så mkt att säga idag. Vi ska städa i ordning i sovrummet och i hallen. Får se hur det blir! Nu ska jag äta och se Buffy :)

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)