Tillbaka till startsidan?

Tragiskt, men sant!


Söndag idag då. Snacka om plågsam helg, eller inte helt igenom. Men till och från. 16 dagar in på det nya året hann det gå innan skiten brakade lös ännu en gång. UVI för fulla muggar. Satan, det är allt jag har att säga. Vi åkte till A-jaur i helgen och vi hann inte mer än landa där och äta middag, i fredags, så fick jag så ont att jag inte kunde stå, lade mej i soffan och började kallsvettas. Bäjb gav mej en värktablett och det enda jag tänkte var "Nej, inte igen!" Så tragiskt. Knaprade några värktabletter under fredagskvällen, tror det vart två. Sen knaprade jag värktabletter under lördagen oxå och drack tranbärs juice. Ska tydligen vara bra för att återställa ph-värdet. Allt gick ganska så bra, drack mkt vatten och jag trodde att det skulle gå över av sej själv. Men då jag vaknade imorse så tyckte min kropp något helt annat. Jag vart akut pissnödig, då menar jag verkligen AKUT. Gick på toa, och gissa vad jag finner.. Ett helt blodbad :/ Jag väcker Bäjb, säger att jag har väldigt ont och mår väldigt dåligt. Han gav mej telefonen och numret till Jouren, ringde dit och fick komma in på en gång. Sjuksköterskan som tog emot mej kollade mitt urin, eftersom att man ska lämna prov, och kom tillbaka och såg lite, tja.. chockad ut. Hon sa att de fanns en hel del bakterier där, samt att provet inte såg så fint ut. Såg ut som tomatsoppa :/ hur fräscht är det då?! Inte alls! Usch! Fick medicin, så nu ska jag käka två tabletter morgon och två tabletter kväll eftersom att jag inte kan äta Celexid. Aja, bättre än inget iaf. Hoppas skiten går över. Pissar inte blod länge, men till och från gör det skit ont. Känns ibland inte som att jag kommer att överleva detta. Gör skit ont i magen ibland, vad fan gör det de för?! Onödigt!

Aja, nog skrivet. Händelserik helg vart det då.

Måste bara skriva ett stort TACK till min Bäjb som alltid finns i närheten, och som hjälper mej igenom allt. Utan dej skulle jag inte vara något. Älskar dej bäjb <3


Anna

Heej... usch så tråkigt att du fått så, igen! Men du? kollade dem annat åxå? tycker du ska vara uppmärksam för det där lät inte så bra kan ja ju säga... Nåja, håll koll på det och ta det lugnt! Stora kramar från mig =)

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)