Tillbaka till startsidan?

22 Juli ~ 2009


Väldigt trött idag, ändå har jag sovit massor. 

Jag somnade mellan 18.30 - 19.00 någon gång igår på soffan, sen vaknade jag strax innan klockan slog 00.00. Då hade Bäjb somnat på golvet, så jag väckte honom, oxå lade vi oss i sängen. Kollade lite grann på tv till klockan var runt 2 tror jag, då somnade jag och sov till drygt strax efter 11. Så jag har sovit massor, men är ändå väldigt trött. Idag blir det jobb, börjar 15 och slutar 20. Så jag jobbar inte så länge, ganska skönt. Sen börjar jag 8.30 imorn, så det är väl på ett sätt bra att jag är trött, för då lär jag somna tidigt ikväll, och vara pigg och alert till imorn =) Sen är jag ledig på fredag. Ska bli väldigt skönt.. För sen jobbar jag hela helgen.. lördag - måndag, så en ledig dag denna vecka är då verkligen skönt. Men det ska nog gå bra. 

Ska snart börja fara till jobbet, och direkt jag kommit dit så är det typ middagsdax, antar att det blir jag som lagar middagen där idag. Men de ska nog gå bra.

Näe, nu ska jag sluta skriva. 
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)