Tillbaka till startsidan?

Bäjb är duktig!


Det är han verkligen, han har suttit det senaste 2 timmarna och försökt knåpa ihop en header till mej. Han är den enda som kan PS i detta hus, så han är snäll och göra en header till mej enligt mina önskemål. Har jag tur eller har jag tur, som har hittat en sån bra karl som hjälper till med det? Det tycker jag verkligen.

Jag håller, som sagt, på att ändra lite grann.. Får se om jag får till det, jag ändrar allt annat i min blogg förrutom headern, det gör Bäjb. Så det blir ett samarbete här =) Jag pysslar på, vet inte om jag orkar pillra i något mer idag. Kan hända att jag lämnar det nu, och tar upp det imorn igen. Är ganska less nu.

Jag är påväg att bli sjuk tror jag =/ Känns inge bra. Är väldigt hängig, förkyld, varm och har väldigt ont i hela kroppen, känns inge vidare. Jag är ledig imorn, så jag hoppas att de har gått över tills på fredag. Får vila imorn. För jag vill inte fara på jobbet och vara väldigt hängig och dålig, men jag vill inte missa jobb heller. Känns så onödigt. Även fast jag har världens mest onödigaste pass på fredag ;P

Näe, nu ska jag gå och se hur de går för Bäjb, så jag lämnar datorn en stund =)

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)