Tillbaka till startsidan?

EFTERLYSNING!


Någon som är villig och känner sej manad till att hjälpa med att göra om min blogg-design? Är så satans less min och jag orkar inte sätta mej och göra en själv, så jag hade hoppats att det fanns någon vänlig själ där ute som vill hjälpa mej?

Skulle uppskattas massor, så jag blir nöjd med min blogg för omväxlingsskull.

Skriv till mej, och säg om ni kan.. Snälla! :)


☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jasså, att du var en tjuvläsare hade jag ingen aning om xD va kul. hur är de med dig då?



Jo, de är snyggt med två men jag har faktiskt funderat å att göra en trede å ammaställe som där j har min adraat på adra sda, men jagve int riktit. v tror u om de? ;)

Haedil

Snygg blogg :)

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)