Tillbaka till startsidan?

Eftermiddagsjobb idag..


Idag har jag bara 4 timmars jobb, vilket känns väldigt skönt då jag ska jobba så pass mkt i veckan. Börjar kl 15 idag, ganska skönt. Tog mej en sovmorgon till 11 ungefär, då kom Bäjb hem och åt lunch =) Sen har jag bara gjort mej i ordning lite grann och suttit och svamlat vid datorn..

Har fått ett erbjudande angående designen på min blogg, men jag vet inte riktigt. Så jag fortsätter att uppmana folk som känner sej manade till att göra en design till mej, kontakta mej. Uppskattar alla som hör av sej =)

Näe, nu ska jag sluta skriva. Har egentligen inge vettigt att skriva. Har inte gjort så mkt.

♥ N I L S ♥



Haedil

Vsg :) näh den var ju snygg :)

Jag gör designer om du är intresserad ;)

Allt bra? :)

Victoria Pihlblad

Fin blogg! ;)<3

LENA

Hoppas du får en bra dag idag! :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)