Tillbaka till startsidan?

Jobb, jobb, jobb..


Just nu sitter jag på jobbet, är lite orolig.. Men förhoppningsvis går de bra..

Händer inte så mkt här just nu, väldigt lugnt och tyst. Väntar på att en arbetskamrat ska komma tillbaka och att klockan ska slå middagstid, för då ska jag göra ris och kyckling till de boende.

Annars vet jag inte riktigt, jobbar kväll ikväll.. Slutar 21.30. Sen är det morgon pass imorn, börjar 7.30 imorn.
Skönt att jag har lite pass nästa vecka, så jag får vara lite ledig.

Jag hoppas att vi snart får veta när vi kan ta den andra lägenheten. Förrhoppningsvis blir det till veckan *Håller tummarna* Är så sugen på att få flytta nu, ska bli så skönt.

Igår var jag och Bäjb ute på stan en sväng, ganska trevligt.. Man såg en del fina bilar, en del mindre fina bilar. En del kända ansikten, och desto mer okända ansikten ;P haha! Menmen, var en trevlig kväll. Pratade med kusinen en sväng oxå, trevligt att surra lite då man träffas så sällan. Sen att dom har skaffat ny bil, det visste jag då inte ens ;P Kul att få veta.

Näe, nu ska jag vänta på att klockan ska ticka. Har inte så mkt annat att säga.

♥ N I L S ♥


Carkan ;)

Bloggen blir väldigt snygg!:)

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)