Tillbaka till startsidan?

Måste bara..


säga till alla som undrar att NEJ, jag och Nils har inte gjort slut. ALDRIG.
Så nu kan ni sluta fundera över det.

Jag tänker ändå inte skriva i min blogg vad som hänt/händer. Inte än, inte förrän jag kommit över allt ordentligt och känner att jag är redo att blotta mej såpass.

Behöver inte säga mer än att jag mår psykiskt dåligt, jag är med om något som jag inte ens önskar att min värsta fiende skulle behöva vara med om. Och visst, vill ni skriva idiotiska kommentarer till mej och trycka ännu mer på mej, så varsågod. Har viktigare saker att tänka på än er och era fega kommentarer.

Förlåt, jag mår verkligen dåligt över de jag måste göra.


Carro

Skönt att höra. trots att det är något annat som är jobbigt! Blev orolig att det var slut och det var ju bra att så var inte fallet :)

| http://carrolu.blogg.se/
Anna

Hej vännen!

Du behöver inte alls tacka för samtalet! Det är väl självklart att jag vill prata med dig? Du är ju min vän! :-) Ta nu hand om dig och som sagt: jag hoppas det går bra nu..så bra det kan gå... Stooor kram!

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)