Tillbaka till startsidan?

Ont delux..


Jag var tvungen att sjukanmäla mej från jobbet idag! =S Inget jag direkt ville, men jag spydde på morgonen pga huvudvärk som en annan människa åstakommit. Satan vad jag var arg igår/inatt.

Vi var ut, som många andra och kollade på fina bilar på stan, och dom har sprättat upp halva sundsgatan ungefär från pentan och en bit fram. Vi kom i lugnan ro och körde på asfalten, och jag hade min ruta nervevad. Mitt i allt hör vi hur det låter som satan vid sidan om oss, en liten bit bak. Och från ingenstans kommer det en bil, gör världens jävla rivare på gruset just bredvid våran bil så de sprätter sten över hela bilen, samt att det kom en ganska redig sten rakt i skallen på mej! Jävla idiot, jag hann inte riktigt reagera först, och sen vart jag fly förbannad, jag skulle ha tag i fanskapet så han skulle få veta att han levde (tills han dog då, för jag skulle ha haft ihjäl han om jag hade möjlighet). Han försvann illa kvickt och sen dess såg vi han inte mer, så lite orolig/rädd vart han! Det var jävligt tur för honom att vi inte har en bil som vi är fruktansvärt rädd om, för då hade han inte haft en chans.

I vilket fall som helst, ca 2 timmar efter att det hände, så släppte min ilska och jag fick världens huvudvärk, och den sitter i än. =S Antingen har jag fått en hjärnskakning eller så var det chocken som gjorde att jag spydde. Har det inte blivit bättre tills imorn måste jag vara i kontakt med VC. Vilka jävla idioter det finns alltså!

Jag kommer ihåg reg-numret på bilen, det är bara synd att man inte vet om han som körde verkligen är ägaren till bilen.

Människor utan innehåll i hjärnan borde stanna inomhus. Såg många såna igår.. jävla synd att man inte kan köra över dom utan att åka dit.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)