Tillbaka till startsidan?

Riktigt jobbigt..


Jag vet inte vad jag ska skriva, vill inte att hela världen ska veta allt. Alla behöver inte veta allt, inte enligt mej.

Vill skriva av mej, men inget jag vågar göra. inte offentligt. Frågan är ju om man ska lösenordsskydda några inlägg så jag får skriva av mej? Jag tror jag skulle behöva det..

Förlåt för det jag kommer att göra mot dej! Innerst inne är det nog egentligen inget jag vill, men jag måste. Och jag tycker att det är jätte jobbigt att veta att jag aldrig kommer att få din förlåtelse, kommer aldrig få höra att du förlåter mej. Hade jag varit du hade jag aldrig förlåtit mej!..

Usch! Orkar inte sitta här längre, bara jobbigt alltihop...


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)