Tillbaka till startsidan?

Vart tidigare..


Jag fick gå hem ca 2 timmar tidigare idag från jobbet. Jag behövdes inte riktigt, jobbigt då man blir för många och springer omvarandra. Samt att de boende blir så stressad av att man är många. Så de gör inte mej nått att jag fick gå tidigare, bara skönt för mej =) 

Så nu har jag ätit och startat första tvätten med tvätt, och diskat.. Så, nu vill jag ha popcorn och en film. Det vore det ultimata. ;P 

Får se vad som händer, ska vila min stackars rygg nu.. Den mår inte så bra =/

♥ N I L S ♥


☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

jo de är bara bra me mig. jag såg dig på affären här en dag :)



kram

Haedil

hehe :)

ja om du nu vill det så kan du maila dom bilderna du vill ha och om det är nån speciel färg du vill ha eller om du har tänkt dig nåt speciellt så kan du skriva det så fix jag det :) men då måste du länka mig på bloggen där nere ;)

härligt :)

skit bra :)

btw ska vi lägga till varandra på bloglovin? :D

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)