Tillbaka till startsidan?

10 Juni ~ Onsdag idag..


Ja, idag är det onsdag.. Men jag vill få det till att vara torsdag, jag vet inte riktigt varför. Kanske för att jag vill att tiden ska gå fort, så de blir fredag... så vi äntligen lämnar hålan Piteå en sväng =) Kan vi behöva..

I veckan har jag varit duktig, tycker jag själv iaf =) Måndags skrev jag provet på skolan, sen diskade jag och dolade på hemma. Tisdag så kontaktade jag arbetsförmedlingen angående tiden från igår till den dagen jag börjar jobba, så nu får jag ersättning för de dagar jag inte jobbar =) Kanon *ler* Sen städade jag iordning lite hemma, klippte klorna på katterna, och det gick väldigt bra =) Dom är så snälla med mej, låter mej göra nästan vad som helst med dom. Sen borstade jag dom, matade dom och fixade kattlådan =) Plockade undan det värsta hemma, skrev en lista på vad som ska göras innan vi far osv. Sen tog jag ledigt en stund och kollade på tv =) 
Idag har jag tvättat för fullt, håller fortfarande på =) Snart är all tvätt i lägenheten tvättad, sen har jag börjat packa väskan och städat i sovrummet =) Imorgon ska jag ta de tuffare sakerna, för då kommer Sandra på besök för hon ska hjälpa mej =) Det har hon lovat hela veckan, så kommer hon inte imorn så blir jag ledsen ;P 

Imorn ska toan storstädas, alla rummen i lägenheten ska dammtorkas, skuras, dammsugas och plockas i ordning, all skit ska packas ner eller kastas. Så jag har mitt att göra. Skönt med en lite "ledig" vecka från plugg och allt vad det nu heter =) 

Fast jag är väldigt, väldigt trött.. Så är jag väldigt glad och lycklig =) Ser framemot veckan, saknar pappa och alla där nere =) Så känns underbart att äntligen få träffa dom igen =) 

Näe, nu ska jag rusa till tvättis och fixa med resten av tvätten =)
 
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)