Tillbaka till startsidan?

4 Juni ~ Livet suger!


Japp, det kan man lugnt säga.. Livet suger! Som vanligt är det jag som ska vara utsatt och bli berövad på saker som inger mej lycka och hopp.. Helvete heller, nu ger jag verkligen upp. Blir bara så fruktansvärt ledsen och jag orkar inte längre. Nu "försvinner" jag.. Jag kommer inte att vara full i hopp längre, jag kommer ALLTID att tänka det värsta tills motsatsen visas. För jag orkar inte, tänker inte vara ledsen, sårad och jämt bli besviken.. Nu vet ni det, glad och hoppfull Jennie - *poff gone* - ersatt av en tråkig, nedstämd och en som ALLTID tänker det värsta om ALLT Jennie... Så ser det ut nu.. 

Min sommar, full av glada skratt och lycka.. har blivit ersatt av en tråkig, ledsam sommar..

Kanske bara blev flyttat, men detta gjorde det till min värsta sommar någonsin.. 

Inga mer trevliga och glada miner... 

This is the end of all! Jennie doesn't excist anymore!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)