Tillbaka till startsidan?

Ganska huslig..


Japp, jag känner mej ganska så huslig.. Har bakat idag :) Nötrutor och bullar, bullar i mängder.. och imorgon kväll ska jag baka ännu mer bullar. :) jag är verkligen på bull-humör :) lika bra att ta vara på de tillfällena och baka så mkt bullar man bara kan, för när de går över kan de ta.. tja, flera månader innan jag får viljan tillbaka :P

vet inte vad jag ska säga. imorn är det jobb som gäller, kommer att gå bra. sen blir det tacos och mys med bäjb på kvällen :) och bullbak :D

sen har vi ju smoke här oxå :) mysigt. gillar att ha lite hundsällskap :) är faktiskt trevligare än en katt, för katter kan man inte göra så mkt med. hundar däremot, där kan man hitta på massa saker :)

näe, nu ska jag sluta skriva.. kommer inte på nå mer att säga faktiskt. funderar på att stoppa mina bullar i påsar och frysa ner :) kanske vore nått? fast ska spara några till bäjb ikväll.. så han blir glad på mej :D

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)