Tillbaka till startsidan?

Kärlek till de närmsta!


Vaknade för ett tag sen.. Typ 40 min sen eller nått, fast jag har vaknat flera gånger under morgonen. Nils har varit duktig och varit ut med Smoke på morgonen för jag var död. Sen har han varit iväg på sina ärenden, och jag har legat och sovit. Nu sitter jag och väntar på att Anni ska komma hit så ska vi pyssla lite i mitt hår :) Sen om de går att göra nått mer. Ska försöka se om jag kan få det en färg, får jag det inte en färg så ska jag låta de vara flerfärgat :) Som sagt, jag trivs gansak bra i de.

Vad ska jag annars säga? Det har inte hänt så mkt idag. Så, jag har inte så mkt att säga.
Pratade med Kimmiie igår, snacka om härligt. Den killen är helt underbar, jag är glad att jag har honom som vän. Oavsett att det är åt helvete för många mil imellan oss, så har vi en jätte bra relation till varann. Han är en av mina bästa vänner, fast vi inte hörs varje dag. Men vi förstår alltid varann, vi tänker likadant och vi tycker oftast likadant. Han är, och har alltid varit, ett jätte bra stöd för mej. Han har alltid funnits då jag har velat prata ut, och han vet att jag alltid finns här för honom :) Det är väldigt skönt att ha vänner som honom. Det gör verkligen livet lite lättare.
Snacka om att jag var nedstämd igår, trodde seriöst inte att jag kunde vara så nedstämd. Jag hade massor att tänka på. Vad jag skulle göra med allt, Kurt, vad som hänt och vad som kommer att hända. Mådde verkligen inge bra. Illamående till max kan jag ta och tala om. Får hoppas att det blir bättre.
Det gäller alla mina vänner, oavsett hur jag mår själv så ska ni alltid veta att jag finns här för er. Oskarson, Anni, Emmie, Kimmiie,  Baggis, Mika m.m :) Finns massor mer vänner som jag alltid stöttar och hjälper. Förlåt om jag inte skrev era namn, skulle bli väldigt långt om jag skrev alla. Men mina vänner vet att jag alltid finns, jag finns alltid tillgänglig för dom. När, hur och var som helst.
Och jag vet vilka jag kan vända mej till när, var och hur som helst..
Nu ska jag sluta skriva.
Jag älskar min Nils mer än något annat. Han är den sötaste på jorden, min guldklimp här i livet. Utan honom hade jag definitivt haft det svårt. Hans kärlek och hans omtanke hade jag aldrig kunna leva utan. Han är den omtänksamaste, snällaste, mest givmilda och mest underbara människan som finns på jorden. Utan honom hade jag inte velat leva. Älskar dej snygging, mer än något annat <3