Tillbaka till startsidan?

Vilken vecka, och vilken helg!


Jag kan börja på torsdagen.. Då var vi och hade 5-kampen. Lasergame, rida på mekanisk tjur, kängruboxning, tejpgång, människobowling :) Det var jätte kul.. Vårat lag kom sist i det hela, men vi vann lasergame, det visar ju bara att vi har mest sinne för att döda ;) haha! Skoj var det. Sen vart det lunch på Golden Dragon. Var inte så illa, efter lunchen slutade vi.
Då gick jag, sara, cissi och anni och köpte hårfärg :) Färgade lite hår. Emmie kom lite senare. Emmie vart blåhårig, Anni fick färgade toppar och underhår och jag avfärgade mitt hår. Ska avfärga det en gång till, blir nog bra då :) Kanske jag får till det som jag vill :) Fast egentligen så trivs jag med att ha håret i flera olika färger, Bäjb älskar det och jag är flerfärgad så ofta att jag börjar se det som den riktiga Jennie. :) Så vi får se om jag går tillbaka till att vara en hårfärg.. eller om jag stannar på flerfärgat :) Aja, sen efter hårfärgningen så for jag och Anni och simmade. Snacka om skönt, simma är riktigt härligt, jag är glad att vi har börjat simma. Men snacka om trött man var efteråt :) Efter simningen drog vi en sväng på Gina, sen for jag hem och sov. Jag var så trött, så trött.

Fredagen började vi kl 9 :) Vi fikade lite, pratade lite grann, sen fick vi betygen. Jennie har ÄNTLIGEN ett slutbetyg :D Tror ni att jag är glad? Efter att vi slutat kl 11 drog jag på arbetsförmedlingen och skrev in mej igen, sen vart det stan. Bolaget, HM, Gina, Cubus och säkert en hel drös andra affärer. Kommer inte riktigt ihåg. När jag kom hem så var de bara att göra sej i ordning för att sen bli hämtad av Cissi. Sen drog vi iväg på klassfest :) Sista festen som klass. Ojojoj, det hände en hel del saker där, inget jag ska ta upp här. Men nog var det en händelserik kväll alla gånger. Sen när vi var klara så vill Thanya fara hem, till skelefteå :P Så hon gjorde en deal med Nils, och vi körde hem henne. :) Skönt att göra henne glad. Kommer att sakna den tösen :) Hon är bara för underbar :) 

Ska lägga in några bilder från i fredags :)

Jennie, Cissi, Sofia & Thanya :)
Sara, Marina, Alexander, David, Linusx2 Elinx2 :)

Carro, Daniel, Sofia, David, Daniel igen, Daniels rygg & Marina :) 

Sara, Elin, Kusinpuss Carro & Jennie, Linus & Elin :)
Kusinkram Sara & Carro, Sara & Jennie & Carro :) Bara massa kusiner :P

Daniel & David hela vägen. David var våran lärare, Daniel är våran kock-vän :)

Thanya, Alexander, Linus, Daniel & Jennie :) 

Thanya, Jennie, Kompispuss Cissi & Jennie, Daniel & Jennie :)
Linus, Sofia, Alexander, Carro, Cissi, Sara, Alexander & Thanya :)

Det där var några bilder ifrån i fredags :) Skoj hade vi. Kommer att sakna allihopa. Man har funnit sej massor med bra vänner. Några man kommer att prata mer med än andra. Men jag kommer göra allt för att kunna hålla kontakten med så många som möjligt :) Cissi & Thanya kommer jag att prata ofta med utöver Sara & Carro då :) Men de e ju mina kusiner så, självklart har vi kontakt :) Daniel kommer jag nog att prata med, Sofia har jag på msn så jag kommer att kastbyta några ord med henne oxå, samma sak med Alex & Elin ^^ Sen får man försöka få tag på alla andra på något sätt, men de löser sej :)

Ska vi gå vidare till lördagen då? :) Då var de tjejfest :) Vi skickade iväg grabbarna så de fick ha grabbkväll, medan vi tjejer hade tjejfest, sen möttes vi upp ute på Kalles :) Vi var hemma hos mej och Nils, drack lite vin, vodka, cider.. Tror inte de var nå mer. Men vi söp och käkade chips, surrade, sjöng och dansade :) Vi hade skit skoj.. Eller.. Jag hade skit skoj, jag hoppas dom andra hade det oxå :) Vi var inte så många, men de närmsta iaf :) Jag, Anni, Emmie och Cissi ^^ The Girl Gang! :D Mina underbara stumps:ar :) Älskar dom, massor, massor, massor :D Sen var grabbarna hos Anni och Mika, och dom som var där var Mika, Nils, Baggis, Andreas och nån Conny tror jag.. eller nått sånt :P Dom verkade ha de ganska bra dom med. Sen, som sagt, träffades vi på Kalles och bara chillade. Jag kunde inte slita mina tassar ifrån Nils, han är så het. Fan vad han var snygg igår! Skjorta, fixad frisyr och hela köret. Skiiiit snygg! ;D Min bäjb kan konsten att vara underbart het ;) Vi drog lite tidigare vi, vi for hem vid ett tiden eftersom att bäjb jobbar idag, och lite andra anledningar ;) hihi, inget ni behöver veta om! ;P 

Sen har de faktiskt inte hänt så mkt, vi vaknade idag occh alla klockor stod olika i lägenheten och vi fattade inget, inget alls :/ Då ringde Bäjb till Åsa som berättade att man skulle ställa om till sommartid inatt :P De visste vi inget om så sjävklart så vart bäjb sen till jobbet. Menmen, sånt som händer :

Nu har jag skrivit massor, jag tror att jag ska avrunda, annars blir de för mkt att läsa :P Ska fixa mej nått att äta.. är hungrig som jag vet inte vad! :D

Nils Lundmark är min största kärlek! Den enda som betyder något! Den enda jag vill dela resten av mitt liv med!
KÄRLEK <3


Carro

Söto ;) "Vi drog lite tidigare vi, vi for hem vid ett tiden eftersom att bäjb jobbar idag, och lite andra anledningar ;) hihi, inget ni behöver veta om! ;P "



Jag vet nog hihihihih ;)

carro

Va fAAn vi måste göra om detta!!!:) saknar dessa tider :((

| http://carrolu.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)