Tillbaka till startsidan?

21 Maj ~ Soligt och fint!


Det har varit soligt och fint idag.. Eller inte hela dagen, det har varit lite molningt oxå.. Men de funkar ändå! 
Idag har det varit duktigt i huset! Fixat cyklar, hämtat cyklar, cyklat en sväng och bara tjollrat! 

Nyss ätit och ska alldeles strax plugga, men satan vad jag är trött! Jag har ju lyckats vända dygnet rätt nu, och somna kan jag nu oxå =) Jag vet inte vad som fick det att vända, men det gjorde det iaf och fy vad skönt det är. Jag är helt slut nu.. skulle lätt kunna lägga mej och sova, men icket. Jag ska hålla mej tills det är lägg dax =) Igår lade vi oss vid 23 och somnade gjorde jag strax innan 23.30 med Ivy sovandes i min armhåla ;P Sen vaknade pigg och alert kl 9.10 imorse =D Så på mej har det varit full rulle hela dagen. Ingen lugn stund förrän nu, och egentligen ska de inte vara lugnt nu, utan.. som sagt, så bör jag plugga. Det ska jag göra oxå.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva. ;P

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)