Tillbaka till startsidan?

4 Maj ~ Inte mkt till dag!


Nej, det har inte varit mkt till dag för mej, tyvärr. Jag har typ bara sovit, och jag är fortfarande trött. Jag skulle lätt kunna sova ett dygn i sträck, iaf när jag får mina såna här sömnperioder, kommer dock väldigt sällan och tur var väl de =) Men jobbigt iaf. 

Idag ringde det på våran dörr strax efter 7, och några timmar senare såg det ut såhär:

  

Kan ni gissa vad som har varit i farten här? Jo, målaren. Äntligen! ^^ Kommer lagomt tills vi ska flytta typ. Men bra att dom kom iaf. Han kommer tillbaka imorn runt 8, och då ska tapeterna upp. KOmmer nog att bli bra. Det är lite synd att vi får omtapetserat och sen flyttar vi. Men samtidigt så bryr jag mej inte så mkt om tapeter. Viktigast är att vi får det bra, och att vi gör som vi vill =) Det kommer bli jätte bra. 

Tänker dock fortfarande inte säga vart den andra lägenheten ligger. Det får ni veta senare. Vi har fått den iaf och vi kommer att flytta, antingen 1 juli eller 1 augusti. Beror på om någon vill ta våran lägenhet lite tidigare =) 

Vad ska jag mer säga? Jag vet inte. Har annat på gång oxå, men vi får se om de blir av. Beror på folket i Jävre ^^ Går de bra för dom så får vi tillökning i familjen, och om de bestämt sej för att ha kvar honom eller redan lovat nån annan (vilket kan ske då jag går via Anni och inte själva familjen som bor där) så får vi vänta lite med de. Vill bara om de känns rätt och det klickar på en gång, och de gjorde det i Jävre i lördags. =) Men de återstår att se. Jag väntar bara på att få höra från Anni =) 

Näe, jag vet seriöst inte riktigt vad jag ska skriva. Vi kollar på Hockey nu. USA - Schweiz, riktigt våldsam match. Dom hann inte spela lägen innan det var dax för match straff för en och en annan fick bäras ut på bår. Ojoj, det går verkligen hett till. Men jag hejjar på USA, jag gillar inte riktigt Schweiz. =P

Nu gick jag! 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)