Tillbaka till startsidan?

5 Maj ~ Tror ni att jag är trött?


För ca 20 min sen ringde de på våran dörr, och självklart var det målaren. Nils öppnade så fint igår och lät mej sova vidare så självklart hoppades jag att han skulle göra likadant i dag. Men han hörde inte ens dörren =S Han sov som en stock, så då var de bara för mej att pallra mej upp. Hade tänkt lägga mej igen. Men lika bra att vara vaken ifall han har några frågor, målaren alltså ;P

Bäjb får helt enkelt gilla läget att jag lägger mej och vilar/sover senare i eftermiddag, och när jag sover på dagarna kan jag sova hur länge och hur mkt som helst. Egentligen borde jag plugga. Undra om jag ska sätta mej och göra bort lite grann nu. =)

Vet inte vad mer jag ska säga egentligen. Tapetseringen är då i full gång nu, han håller på att göra i ordning några våder. Drar ut en viss längd tapet, sätter klister, sätter ihop tapeten och sen börjar med nästa. Gör i ordning några stycken. Kan vara ganska bra, då det, om jag inte minns fel, är mönsterpassning =P Vi var ena bråkiga jävlar då vi valde tapeten =P

Näe, som sagt. Nu går jag, får skriva senare idag =) 

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)