Tillbaka till startsidan?

Mitt i veckan :)


Idag har det inte hänt så mycket, inte än i alla fall. Har vaknat, pluggat, chillat, kollat tv, lagat mat och nu sitter jag bara :) Ska återgå till pluggandet om en stund.

Jag låg i sängen och pluggade tidigare idag. Och efter varje stycke jag läste slumrade jag till för några minuter, och konstigt nog så lyckades jag bearbeta allt och komma ihåg precis allt jag läst :) Hjärnan är då en smart liten sak. Jag har då i alla fall kommit en bit nu, inväntar bara att min lärare ska maila mej, så jag får veta vilka böcker hon har på lager, så jag kan se om någon av dom är läsbara :P Har väldigt mycket jag ska hinna med på väldigt kort tid. Så det gäller att rappa på. Men det kommer att gå bra :)

Det var egentligen meningen att jag skulle plugga igår kväll, men jag pratade med min lilla Heffaklump i telefon i över en timma. Skrattade och surrade om allt och inget, kändes skönt. Jag kan inte få nog av att säga hur mycket hon betyder för mej. Hur skönt det känns att ha henne i mitt liv. Vi kanske inte var de bästaste vännerna förr, väldigt mycket oense och skit, men jag vet att det inte var vårat fel. Blir man manipulerad så blir man, men jag har alltid älskat henne, och inget kommer att komma emellan oss. Älskar dej Heffaklump! ♥

Från det ena till det andra, urk vad jag ogillar ljudet från diskmaskinen. Det är bra att den finns, jävligt skönt. Slippa diska förhand, men ljudet som maskiner ger ifrån sej är inte gulligt. Inte i mina öron i alla fall, jag kanske bara är känslig? Vad vet jag, det är inte gulligt i alla fall. Menmen, bara bita ihop och gilla läget ;)

Middagen idag var underbar, vi åt lövstek och mos. Snabbt, enkelt och sjuhelsikes jävla gott :) Prima ballerina, det är allt jag har att säga. Var väldigt länge sen jag åt det, så jag hade nästan glömt hur det smakar, och det är gudomligt!

Näe, om denna lilla Niin ska ta och bege sej tillbaka till pluggets värld? Tråkigt, ja! Dock behövligt.

♥ N I L S ♥



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)