Tillbaka till startsidan?

Torsdag morgon :)


Få inte en chock nu, kära läsare, trilla inte av stolen. Men, jag har varit vaken sen 4.40 imorse. JAG av alla har fått mej en härligt god natts med sömn :) JAG, typ första gången på evigheter. Somnade strax efter 20 igår. Var så trött, vilket resulterade i att jag var uppe före 5. 5.20 satt jag och läste tidningen och åt frukost, inte direkt normalt för att vara jag. Men riktigt skönt, och jag är fortfarande vaken. :) Kan säga att jag riktigt njuter just nu.

Idag ska det städas hemma, fixas i ordning, packas och sånt för ikväll åker vi till Arvidsjaur och är borta till lördag. Ska bli riktigt härligt. Komma bort en stund, kramas med katterna och få lite lugn. Måste dock ta med mej lite skolarbeten dit upp, eftersom att jag ska skriva prov på måndag. Men det kommer att gå bra.

Jag har just startat filmen Stolthet och Fördom. Tänkte att jag skulle se den. Har tänkt göra det ett tag, men det har inte blivit av. Så jag startade den nu, och tar en liten lugn stund innan allt startar :)
Jag har fått en skrivuppgift som, jaa.. inte är den trevligaste, vet inte riktigt hur jag ska börja, eller hur jag ska göra. Jag vet typ inget. Vi får se vad det blir av den, 2 sidor ska de vara oxå, hojja!

Näe, nu ska jag inte sitta här nå mer. Vet egentligen inte vad jag ska skriva.



Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)