Tillbaka till startsidan?

Måndag hela veckan! ;P


Idag har jag varit på min första lektion på ett ganska bra tag. Sen Juni, men ändå. Det gick bra, fast det inte gjordes nått. Läraren var sjuk, så det blir ingen individuell planering förrän hon är tillbaka, vilken nog lär ske tidigast nästa vecka ;/ Känns inte så bra då jag har ett referat att skriva. Speciellt inte då referatet ska vara klart på fredag, och jag började kursen idag! :/ Iiiisch! Aja, det ordnar sej. Läraren som "hoppade in" istället för läraren vi ska ha, sa att vi behöver inte hålla så hårt på de, med tanke på att vi inte har fått den genomgången vi egentligen ska ha. Så jag sitter här och hoppas på det bästa just nu. Men nog vet jag att det ordnar sej. Mycket att stå i, skönt att det mesta kan man göra hemifrån. Pluggar bäst så, i mitt egna lugn :) 

Är jätte trött nu för övrigt, men det är väl bra? :) Kanske jag somnar och får sova ordentligt i natt. Det håller jag tummarna på iaf, jobbigt med att aldrig få någon ro i kroppen precis då man ska sova. Hjärnan går på för höga växlar just nu, inte bra inte bra. Vet dock inte vad den tänker på, men den kan inte slappna av. Jag blir rastlös och orolig. Känns som att jag måste göra nått, precis då jag egentligen ska sova. Enda sättet för mej att lyckas somna är om jag lägger Solitare på Hjärtats telefon, medan jag ligger i sängen. Eller om jag ser då han spelar nå spel på telen, då finner jag nått sorts lugn och somnar. Ganska störande, jag håller fortfarande tummarna på att de ska gå över av sej själv. 

Vad mer ska jag säga? Har egentligen inte så mkt att skriva egentligen. Längtar som fan till lördag, satan vilken fest de kommer att bli. Någon som är sugen på att vara med och festa? Slå mej en plingeling, så är de bara att tuta och köra sen. Blir en redig fest i vårat lilla kryp in! :) Mycket folk och massa fylla. Kan inte bli annat än kanon!
♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)