Tillbaka till startsidan?

♥ Du snurrar min värld ♥


Det var kärlek vid första ögonkastet, du fick mej att känna så.
Det var stunden som fick mej att inse, att livet är menat för oss två.
Och om jag ska vara ärlig, så har jag inte känt den känslan,
förns jag träffade dej.
Det jag behöver är din närhet, och jag vill bara ha din kärlek.

Du får mig känna så här, du tar mig till en ny värld.
Du får min värld att snurra, du får min puls att pumpa.
För mej är du den enda, du vet att jag gör allt för dej.

Du får mej att bli bländad av ditt fina leende,
dina ögon som tindrar, ändrar mitt beteende.
Jag bara ser det, allt finns hos dej.
Kommer alltid att vara du, vad som än händer.





Nils, du är min första och enda riktiga kärlek! Jag vet inte vad jag skulle göra utan dej, du är hela min värld. Ditt leende, ditt skratt, din närhet, hela du gör mej helt glad och varm inombords. Utan dej vill jag inte finnas. Finns ingen som är lika bra som dej. Ingen som är lika förstående, kärleksfull, omtänksam och omhändertagande som du. Du finns alltid där för mej, och jag finns alltid för dej.
 ♥ JAG ÄLSKAR DEJ AV HELA MITT HJÄRTA! ♥



Anna

Det var mycket fint skrivet! :-)



Alltså jag kom på att jag kan inte alls komma den 31:a... jag har lovat en bekant att jag ska vara hundvakt åt hennes vovve den dagen/kvällen/natten. Det gjorde jag ju för ...tja... två veckor sen? eller nåt sånt.. Fasen åxå! Men, men. Vi får väl träffas nån dag och bara umgås istället :-D



Många kramar

| http://wesana.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)