Tillbaka till startsidan?

. . . . . . . . . . . . . . . . .


Ja herregud, nu har jag varit sjuk med "influensan" i snart över 2 veckor. Så länge brukar jag aldrig vara sjuk, inte med förkyldning. Vilket bara är ett tecken på att det inte är en vanlig influensa, men so what? 
Har jag fått svininfluensan? Har jag fått nån annan influensa? Eller är det bara en vanlig influensan som bosatt sej längre än vanligt hos mej? Jadu, jag har ingen aning. Och ska jag vara ärlig, så spelar de inte mej någon roll.

Jag är sjuk så länge jag är sjuk. Min kropp överlever att vara lite "influensig". Inget den dör av. 
Det enda som är jobbigt det är denna jävla hosta. Att allt slem ska "täppa" igen halsen, att det ska retas i halsen och att de ska vara svårt att andas till och från. Men man får se de från den ljusa sidan, det är nått som går över. Lite hostmedicin, alvedon och nässpray mot nästäppan, och man känner sej som ny. =P
Det blir det de blir. Svårare än så är det faktiskt inte.

Annars har det faktiskt inte hänt så mkt här, Nils har varit en ängel och farit in med min telefon på Elgiganten IGEN. Inne på rep för 3:e gången, denna gången frågade han vad som krävdes för att de skulle byta ut den.. Och svaret vart, samma fel 3 gånger, sen får man en ny. Den är in nu för andra gången, med felet om #:s knappen. Så får se om de blir bättre, eller om den åker in 3:e gång för de felet. Turen är ju då, att åker den in en gång till så byter dom ut den på plats. Menmen, vi får se vad som händer.

Nu ska jag fika lite butterkaka och hallonsoda med bäjb! Sen får vi se vad som händer!

Nöff nöff från mej till er där ute! ;)


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)