Tillbaka till startsidan?

Hatar CSN!


Usch, så irriterad jag är. Jag hatar, HATAR med stora bokstäver. Urk för dom! Allt står inte rätt till hos dom, bara tjorvar och gör galet. Aja, jag blir tvungen att ringa dom imorn. Ordna upp allt så de ordnar sej, orkar inte vänta på dom i evigheter, men det lär ta ett tag. *suck*

Aja, förrutom det så har jag ett referat att skriva. Har inte kommit längre än att markera text.. Vetifan hur jag ska börja, det är bara det. Blir att fara på skolan på fredag, prata med läraren och se vad som händer =) Hon kan hjälpa mej hon =) Blir att göra den individuella planeringen då oxå, skönt att få den gjord.

Från det ena till det andra, vi har skruvat upp en hylla i hallen idag. Som vi hittade förra veckan på EM. Riktigt fin hylla. När det blir hus för oss så har jag bestämt att vardagsrummet ska gå i valnöt. Fan så jävla snyggt! ^^

Visst, det svarta och vita vi har nu, det stilrena det är oxå fint. Men det passar bättre en mysig lägenhet än ett hus. I ett hus vill jag ha lite mer värme och lite annan stil, och det är där valnöt gör sitt ^^ Kommer att bli kanon =)

Ja, jag vet inte vad mer jag ska skriva. Ska försöka få nått gjort på referatet nu, annars lär det aldrig bli av.
Uäk, det är egentligen allt jag har att säga just nu, om allt.. Förrutom HJÄRTAT. =) Han är aldrig nått uäk! ;P

Längtar som fan till på lördag! och fredag så klart, då kommer Tomi! =) Ska bli trevligt.

♥ N I L S ♥


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)