Tillbaka till startsidan?

Every rose has it's thorn...


Igår var en urk dag!

Jag städade som en tok på förmiddagen och en bit in på eftermiddagen.. Sen satt jag och pillrade mej i naveln känns de som :P Satt vid datorn i hundra år och spelade Guitar Hero. Hade planer för kvällen, men inget blev av.. Och snacka om irriterad jag var. Folk kan väl ändå höra av sej så man kan fixa annat att göra? Nog för att jag hade kunnat hitta på saker ändå, men jag är inte sån som människa. Har jag planer så väntar jag på att de jag planerat med ska komma osv. Jag gör inte dubbla planer, därför hatar jag när folk inte har vett till att höra av sej ordentligt. HATAR med stora bokstäver..

Aja, orkar inte nå mer. Ikväll kommer Nils hem, ååh som jag har längtat efter honom.. Ska bli mysigt. Får väl se om vi tar en mys kväll med lite film och popcorn ^^ Eller vad som händer. Denna kvällen ska jag fan inte planera. Jag ska sluta planera, blir bara trams av det hela då.

Jag ska iaf få mej lite mat i magen nu, ska fara iväg med Emmie. Tack vännen, för att du ställer upp och umgås med mej fast du är hängig. Det uppskattas.

Nu kilar jag!


Miiqa - jag överlevde min barndom

Åh, vad fin din blogg har blivit! Hoppas att du och Nils får en toppenkväll!



Puss <3

| http://flischyflaschoo.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)