Tillbaka till startsidan?

Inge vettigt... ^--^


Torsdag idag då. Veckan har inte bjudit på så mkt. Vi hämtade Smoke igår, så han får vara med oss i några dagar. Ganska mysigt att ha han här.

Jag vet inte vad som händer i helgen heller.. Hade varit trevligt att kanske dra en fest? Eller liknande. Fast, samtidigt vet jag inte. Jag är lite kluven. Jag vill dra en tjejfest snart eller nått sånt. Men vi får väl se vad som händer.

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva. Känns som att jag vill ha nått att göra, men det har jag inte. Finns inget att göra. Känner mej, jag vet inte.. Jag har i vilket fall som helst tråkigt.

Hade varit klockers att få börja plugga nu, men eftersom att dom har ändrat intagningen till var 5:e vecka så måste jag vänta en månad till *suck* Det är inte det trevligaste precis.

Näe, inge mer skit i min blogg nu.. Ger inget att skriva massa dravvel som inte gynnar nån :P


Miiqa - jag överlevde min barndom

Hoppas att du får en bra helg, gumman, och att du hittar någon fest som passar dig! Kram :)

| http://flischyflaschoo.blogg.se/
cissi

Har ni tänkt skaffa hund?

|
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)