Tillbaka till startsidan?

Mitt i veckan ;P


Idag har jag bokat tid på VC, får se om de har tid idag, eller om det blir imorgon. Men hon sa att jag skulle komma in och att de skulle försöka klämma in mej, med tanke på att det endast kan göras idag eller imorgon. Absolut inge senare. Då måste jag vänta yttligare en månad, och det vill jag inte! Så jag hoppas på det bästa :)

I veckan har jag och Nils bara myst på. Måndag såg vi film så det stod härliga till. Vi såg 4 filmer, och när vi startade den 5:e hann vi se drygt 5 min, sen stängde vi av pga att filmen hackade så mkt ;S Vi såg i alla fall Let's go to prison, Step Up, Step Up 2 The Streets och Ice Age 3. Väldigt bra filmer. Jag älskar Step Up filmerna, riktiga Jennie filmer :)

Sen den 5:e filmen blev att se igår. Eller i natt, eller ja. Vi lade oss i alla fall i sängen och såg den. Ganska bra den med. Det var Natt På Museet 2. Vi har haft lite av film maraton här känns det som. Men vi har massor med film att kolla på, så lika bra kanske? :)

Vad mer kan jag säga? Vi har bokat biljetter till Kulturens hus i Luleå. Jag, Nils, Anni och Mika. Vi ska dit och skratta lite grann :) Nils ska ringa och kolla nått idag, med ticnet. Kommer att gå bara finfint. Vi kommer att få en bra dag där iaf.

Egentligen vet jag inte vad mer jag ska säga. Ska göra om min design hade jag tänkt mej, men det verkar stå stilla. Nils har gjort headern till mej, men resten står stilla. Måste ta tag i det oxå.
Sen, påtal om måsten. Så måste jag ringa VLC oxå angående mina studier. Lika bra att ta tag i det nu, så det blir klart någon gång. Har hittat lite extra kurser jag vill läsa, vid sidan om :) Ska prata med min handledare och se om de kurserna finns här, annars blir det distans mot Göteborg ;P

Nu ska jag ta men en dusch och göra mej i ordning innan det är dax att fara till VC. Får ej glömma värktabletten en timme innan. Håll tummarna för att allt ska gå bra för mej!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)