Tillbaka till startsidan?

Tisdag idag.


Kom hem igår, skönt men ändå inte. Kommer sakna alla där uppe väldigt mycket. Tobias är ûber gullig. Varje morgon då jag har kommit ner så har han stått på alla fyra och gungat i sängen, skrattat och man har sett att han verkligen har gillat att ha en där. Han är så fruktat söt, att man bara skulle vilja kidnappa honom och äta upp honom. Stora systers stolthet ;D

Hände egentligen inte så mycket där uppe, var ganska lugnt och skönt. Jag har bara njutit och umgåtts med familjen.

Åkte söndag den 23:e och for hem måndag den 31:a. Det var lagomt. Nils kom upp till mej på lördagen. Han stannade två nätter, och vi hade det trevligt. Tog tåget hem under måndagen, ganska skönt ändå med tåg. Man kan bara sitta och slappna av, inte behöva oroa sej för något.

När vi väl var hemma, så for vi och åt. Sen bar de av raka spåret till Öjebyn. Åkte och hälsade på Anna och Niclas. Surrade bort en stund och sen plockade vi med oss Smoke hem, så nu ligger han på våran vardagsrums matta och sussar. Blir en lång och skön promenad lite senare, hoppas jag. Beror lite på hur jag mår. Annars kanske man åker ut någonstans och släpper honom en stund, och kastar lite boll eller pinne med honom.

Har åkt på förkyldning delux, känns inge vidare. Är väldigt tät i snoken, ont i skallen, ont i halsen, torrhosta till och från och bara allmänt hängig. Inge feber än, och jag hoppas på att det inte kommer. Men man vet aldrig. Blir mycket vatten och vila faktiskt. Men de ordnar sej.

Var idag på sjukhuset för uppföljning, och det gick väldigt bra. Allt är som det ska nu, inga bekymmer ingenting. Så nu kan jag slappna av och behöver inte oroa mej. Hjärnan är ju fortfarande till och från plågad, men fysiskt sett efter allt, så mår jag bra.

När Bäjb har slutat idag blir det att fara och storhandla. Kan säga att det behövs, då vi tömde kyl, frys och skafferi innan vi for. Ganska tomt, så det blir att storhandla och få hem all mat man behöver.

Sen vet jag inte riktigt vad mer som händer. Är nog ganska chill här. Ska lägga mej och vila nu, kan säga att det behövs.


Ha de king, tjingeling! ;D



Miiqa - jag överlevde min barndom

Skönt att det gick så bra på sjukhuset! Tycker om dig, vännen min <3

| http://flischyflaschoo.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)