Tillbaka till startsidan?

White Trash Beautiful :)


Vad jag egentligen hade tänkt skriva idag vet jag inte. Men kändes bara som att jag behövde skriva :P

Har inte hänt så mkt här sen Nils kom hem, det har varit ganska lugnt och skönt. Vi har bara umgåtts och gillat varandras sällskap. Kollat på lite film och bara kramats. Väldigt mysigt.

Idag är det tisdag och jag har ingen aning om vad som sker. Nils ligger och pluggar och jag känner mej ganska ensammen, fast han är hemma. Men det är ju för att jag har inget att göra. Jag börjar ju inte plugga än.. Är ett tag kvar innan mina kurser kommer igång igen. Så jag måste fint vänta. Hatar att vänta, hade önskat att jag fick göra bort allt på en gång. Menmen, får väl se vad som händer och sker.

Idag är det min lillasysters födelsedag, hon blir hela 20 år. Satan vad det känns som att tiden går fort. Nyss var hon ju liten.. fast då var jag oxå det ;P Men ändå.. Grattis goa Jessica på födelsedagen. Tror inte att du läser detta, men om du skulle göra det så ha en väldigt underbar födelsedag :)

Sen om drygt 12 dagar blir min lillebror Tobias hela 1 år. Tiden går verkligen fort. Sen i december har vi Madde som blir myndig. Herregud, Madde ska inte vara myndig.. Hon är ju min minsta lilla syster, hon ska vara liten :P

Jisses, allt detta snack får verkligen en att känna sej gammal. Urkas, jag längtar inte tills jag fyller år. Tur iaf att det bara är kroppen som blir äldre, och inte sinnet. Jag tänker behålla mitt barnasinne och allt sånt så länge jag bara kan. :D Man har väldigt mkt roligare då, då man inte är seriös och skit jämt :)

Näe, fy vilket tråkigt inlägg.. Skit samma.. Nu ska jag gå och se om jag kan fixa nå käk till oss :)



Miiqa - jag överlevde min barndom

Grattis till din syster och till din bror! Du kan inte börja kika på det du ska plugga sen då?



Kram

| http://flischyflaschoo.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)