Tillbaka till startsidan?

Wonderbar daaaaag! ;D


Nu är lägenheten städad, det mesta av tvätten tvättad (resten tar vi imorn) och maten håller på att tillagas :)

Idag blir det grillade karékotletter, potatisgratäng med bea-sås :) Underbart gott. Sen blir det go-dricka efter maten :)

Känner på mej att denna dagen kommer att vara kanon :) Umgås med underbara människor och bara ha väldigt skoj :) Kommer förhoppningsvis att bli en ganska redig skara folk :)    

 Någon mer som vill komma och festa? ^^ Skicka sms eller ring, så är de bara att dyka upp :D


Nu ska jag kolla gratängen ;D

Ha de king, Tjingeling! ;D


Miiqa - jag överlevde min barndom

Hade jag vart i närheten - absolut!



Du har en utmaning i min blogg.. :D



Kram!

| http://flischyflaschoo.blogg.se/
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)