Tillbaka till startsidan?

Är lite kluven..


Jag funderar på att överge denna blogg ett tag, för min andra blogg. Men jag är osäker, jag får fundera vidare. Känner att det är på tiden att ha en blogg som inte är lika offentlig, för med denna blogg har jag inte den blekaste vilka alla är som följer en. Vissa vet man, vissa kan man ana och andra har man inte den blekaste aning om.
Så är de då man bloggar, ja jag vet. Men känner att det kan vara läge med en blogg som är lite mer bara för mig själv och mina absolut närmaste :) Även fast det går att lösenskydda inlägg här, men hur kul är det att komma in i en blogg där det bara är en massa bilder på hänglås överallt? Näe, vi får se hur jag gör. Jag har en annan blogg redo i alla fall, och den vet jag att folk inte kan luska fram, om jag inte ger dem adressen, för  den går inte att hitta med någon sökmotor och det är inte mitt standard namn i adressen så ;P

Men det ordnar sig :) Som sagt, jag får fundera lite grann.

Jag hade muntliga examinationen idag, det gick väldigt bra. Bättre än jag trodde :) Och läraren var ju klockren, så bra lärare. Hon lärde mig väldigt mycket under den tiden vi pratade. Bollade många idéer och tankar, så nu har jag lärt mig lite mer. Aldrig fel. Fick i alla fall bättre betyg än vad jag trodde att jag skulle få :)

Sen längtar både jag och hjärtat tills på torsdag :) Och vi hoppas att allt kommer att gå väääldigt bra.. Gör det de, så åker vi upp över antigen fredag kväll eller lördag för att hämta bil :) Jag hoppas att allt är som det ska, och att vi kan hämta den. Dels för att då har vi en bil, och kan återgå till vårat vanliga liv, sen för att då får hjärtat bilmärket han älskar, och sen har han nått att leka lite grann med :) Finns lite småfix som skulle behöva göras på den :) Nu håller jag tummar och tår för att det ska gå bra :)

Vad mer ska jag säga?

På måndag börjar nästa kurs, ska bli intressant :) En kurs jag längtat till om man säger så, så det kommer att bli bra. Sen börjar jag ju jobba på måndag också. Köra igenom några pass nästa vecka :) Fyra pass har jag fått.. Ska bli trevligt..

Näe, nu vet jag inge mer ;P Nu ska jag gå och kolla sista tvätten i tvättstugan, sen få vi se vad jag hittar på ;P

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)