Tillbaka till startsidan?

Söndag kväll..


Nu kanske det är dax för en uppdatering?

Vi kom hem igår. Åkte först till Arvidsjaur, där åt vi middag & sen for vi hem. Har haft en ganska bra helg faktiskt, lugn och fin.

Idag har vi varit på loppis med Anneli & Mika. Jag hittade mig nå ljuslyktor som jag satte i badrummet :) Vart faktiskt väldigt bra. Efter det gick vi på fixarna och hämtade nått till Mika, for & köpte glass & sen hem till dom. Satt & samtalade en stund, sen kom de på tal angående vad man skulle äta för middag idag. Vi bestämde oss för att vara här & grilla, så vi for & handlade.. Tog allt & satte igång, vart jävulskt gott & bra. Har varit klockrent.

Efter middagen vart man så satans trött, jag är fortfarande trött & seg. Förhoppningsvis blir det en tidig kväll ikväll. Skulle vara bra & behövas då det blir en tidig morgon imorn för att fara iväg och göra mer intro-dagar :)

Vi har även köpt oss en bil. Kanske inte världens största skönhet, men helt funktionsduglig. Vilket är huvudsaken, så länge den rullar så kvittar det hur den ser ut. Så anser jag i alla fall, man behöver inte världens snyggaste, bästa & vråligaste bil då man bara ska ha den som bruksbil. Då de var bruksbil vi var ute efter så vart det bra de det blev :) Vi kommer ju att ha världens snyggaste, bästa & vråligaste bil då Nils är klar med sitt projekt ;) Så då behöver vi ingen just nu, den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge ;) Kommer att bli bra i vilket fall som helst.

Jag hade velat lägga in lite bilder här, & nej.. ingen bild på bilen, har ingen bild på den! Utan andra blandade bilder från helgen men jag har inte lagt in nån från telefon än :/ Så det får vänta tills senare.

Måste fixa nå lunch-lådor tills imorn & sen ska jag lägga mig en stund på soffan innan det är dax för att sova.

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)