Tillbaka till startsidan?

2010-04-08 - Torsdag :)


Jag tror att det är dax för en liten uppdatering :) Var så länge sen sist..

Vad har hänt sen sist? Jag har väldigt mycket plugg att gå igenom, tyvärr! Men det kommer att vara värt det när jag är klar :) Det kan jag garantera.

Vad har hänt på 13 dagar? Nu måste jag fundera.. Har fått en bra nyhet, så nu behöver jag inte oroa mig längre. Inte angående det i alla fall, min kompis är frisk och mår bra.. Eller, så bra som man kan må för tillfället :)

Lördagen den 27 mars så hade jag och Hjärtat en myskväll, till en början. Vi firade våran dag med lite god mat och att bara må gott. Sen hörde Anni av sig, och då följde jag med henne på fest här på Annelund :) Var väldigt trevligt.. Vi var hos Liza och Tiger.. Skojskoj..

Sen på söndagen var det bara en slappar dag :) Var tvungen att gå igenom lite saker i skolan och allmänt vara. Veckan därefter hände det inte så mycket.. Blev ingen intro för mig den veckan med tanke på allt i skolan.. Medicinsk grundkurs var inte en dans på rosor ska jag ta och tala om för er.. I alla fall inte på så kort tid som man har på distans :/ Men jag kämpar på :)

Sen kom Jessica på torsdagen den 1 april.. Trevligt, ja! :) Så när hon hade landat, duschat och så då åkte vi till Morbror Lasse och grattade honom på hans 50-års dag :) Träffade stora delar av mammas syskon och kusiner, det var trevligt :) Därefter åkte vi hem, åt och bara var :)

Fredagen den 2 april åkte vi upp till Kiruna, jag och Hjärtat.. Var hos mamma och Ulf under påskhelgen.. Var riktigt trevligt. Jag gjorde bort mitt andra uppdrag under fredagen och sen slappade vi..
Lördagen bestod av skoteråkning, pimpling och grillning ute :) Vi var tvungen att åka 45 minuter enkel väg för att komma dit vi skulle ^^ Var väldigt trevligt, men man luktade ju därefter ;P Så det blev absolut en dusch då man kom tillbaka :) Söndagen var det skoteråkning och skoterkörning för hela slanten :)
Jag tog exitern och Hjärtat tog turbon och for ut och körde i skogen :) Irrade runt bland buskar och snår.. Vi visste inte riktigt vart vi var.. Men eftersom att jag har åkt skoter i de där skogarna några gånger så hade jag mina aningar, och bra gick det :) Sen när vi kom tillbaka grillade vi hambrugare ute och bara hade det trevligt :)
Sen vart man barnvakt till Tobias medan mamma och Ulf körde lite skoter :)
Han är så söööt mitt lilla charmtroll
Måndagen var lugn, vi gjorde det vi skulle göra, umgicks med alla.. Träffade Kirsti och så.. Sen satte vi oss på bussen hem :/ Hela 6,5 timmar fick vi åka buss innan vi var hemma.. Helt sjuk! Usch, näe.. Nästa gång röstar jag på tåg eller bil.. då tar det bara ca 4 timmar ;P Bättre det!
Väl hemma så vart det dusch och sova :)

Tisdagen kom Jessica tillbaka hit.. och nu ska hon vara här tills imorn :) Då måste hon fara någon annanstans för vi ska åka till Arvidsjaur och hälsa på.

Annars har veckan varit lugn, ska plugga idag och göra bort ett uppdrag.. Så det är borta.. Kan vara vettigt..
Jag har även ringt boendet och bokat in fler intro dagar :) Känns bra... Blir det att jobba lite grann i vår och sen i sommar :) Mycket att lära sig där med bara.. Men det kommer att gå bra :) Dom är så snälla, trevliga och tillmötesgående där så :)

Jag hade tänkt bjuda på en massa bilder nu :) För jag vet inte vad mer jag ska skriva :) Så nu kan ni se och njuta istället :) 


Här är min lillasyster Jessica som är på besök över påsklovet :)


Här är min jätte söta lillebror Tobias i fullgång med att pillra på sakerna på bordet :)


Här är mamma och Tobias :) När vi var ute med skotrarna och skulle pimpla & grilla :)


Turbon som Hjärtat körde nästan hela helgen :)


Här var vi och pimplade & grillade. Fin bild :)


Påväg tillbaka :) Jag tog kort medan jag åkte bakom Hjärtat på turbon :) Vi hade en bit att åka ;P


Madde & Tobias, fast han var mer intresserad av TV:n ;P Reklam-nörd! ;)


Kolla så satans söt jag är! ;D


Mitt lilla charmtroll, den enda av mina syskon som blir bortskämd av mig ;)


Såhär sitter man fint :) & kollar på vad pappa gör, det kan ju vara intressant ;P

Det var det jag hade ifrån helgen och så :) Mamma, Tobias, Ulf och Madde kom ju i tisdags en snabb sväng hit oxå, för att säga hej till Jessica :) Så då tog jag lite kort på Tobias då oxå.. Han var så söt då han stod på våran balkong och ropade hej efter barnen som åkte pulka i backen, och som cyklade omkring utanför. Han ville ju vara med.. Sen lekte Jessica i snön och han var inte så förtjust i snö, det är för kallt säg.

Sötaste ungen i världen! ♥

Näe, nu ska jag göra mig klar för Anneli kommer väl snart och hämtar upp mig :) Jag ska följa med henne en sväng idag, sen blir det att äta middag, och plugga resten av kvällen :)

Nu är det uppdaterat i alla fall, lär inte bli nå mer i veckan! ;P

Ha de king, Tjingeling!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)