Tillbaka till startsidan?

Hands high when we fly by!


Nu är jag hemma och mår lite halv dåligt. En massa "begravda" minnen vart väckta nu på morgonen och Jag & Carro hade djupa samtal i natt som gjorde en lite illa till mods också. Men jag är glad att Carro finns, hon är så lätt att prata med och hon är verkligen att lita på.

Tack för att du finns gumsan. Jag finns alltid för dig, glöm aldrig det! ♥

Vi ska inte gå in på varför jag mår lite halv taskigt, mer än minnen som jag trodde att jag hade bearbetat, men tydligen inte.. Inte tillräckligt i alla fall, och morgonens besök gjorde det hela lite värre. Men jag ställer alltid upp för Carro, hon har hjälpt mig med mycket då kan jag ge tillbaka.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)