Tillbaka till startsidan?

Klicka på footern högst upp på sidan! :)


Ja, eftersom att ingen ville ge mig en åsikt på hur jag skulle göra med designen så har jag nu gjort en underblogg.

I denna underblogg får man information angående mina designer, information som är viktig om man vill ha en design. Man kan även se designerna jag har gjort där, längst ner på sidan kommer jag att, hädanefter, lägga upp alla bilder på designer jag har gjort, för att slippa en massa inlägg i denna blogg angående designer.

Jag kommer att fortsätta skriva här när jag gjort en design, men jag kommer att antingen länka till andra sidan eller så får ni navigera er själva dit. Är inte svårt, klicka på footern jag har högst upp på sidan, så kommer ni direkt till min underblogg.

Detta känns bättre, nu har jag en enkom design sida. Detta kommer att bli prima.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)