Tillbaka till startsidan?

Ree.... spekt! ;D


Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen, men det kändes som att jag behövde skriva ett inlägg :) Varför, vet jag inte.. Men nått verkar de bli iaf..

På en stund ska vi och handla med Sylvia (Nils gammelfarmor), efter det ska vi hämta Emmie - jag har lovat att färga hennes hår. Ska bli trevligt. Det var länge sen jag färgade hår, eller länge och länge.. Ett tag iaf, så ska bli intressant att få kleta med färg igen :) 

Vad som händer senare idag vet jag inte, har inga direkta planer. Nils surrade om att städa här hemma, och de kan jag hålla med om att de behövs. Har även massa plugg att göra, och en design kvar att göra. Men det kommer nog att gå bra. Jag får avsätta lite tid till allt. 

Eftersom att jag har varit vaken sen kl 5 imorse så hoppas jag på en tidig kväll :) Det skulle vara klockrent, det ultimata. Håll tummarna för mig.

Jag satt igår och bläddrade igenom Ikea katalogen som har kommit, och guuuuud vad mycket intressant och fint jag hittade :D Funderar på att visa er i ett annat inlägg vad jag skulle vilja ha :)

Näe, nu ska jag sluta skriva. Kommer inte på nå mer att klottra ner.


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)