Tillbaka till startsidan?

Tröttsamma lördag!


Sitter för tillfället i Arvidsjaur på en av datorerna som finns här. Hade tänkte lyckats plugga lite grann, har några arbeten att lämna in. Tänkte passa på att plugga medan Hjärtat tvättar bilen, Per håller på med något ute, Åsa är nere i källaren och gör.. ja, jag vet inte vad hon gör och Anton sitter vid datorn nere. Katterna sover som stockar, så då kan jag plugga. Vädret är inte de bästa heller, mulet, blåser och regnar till och från. 

Tänkte ge er en liten uppdatering med hur det med utslagen. Jag hoppas verkligen att det bara är något tillfälligt, vill inte få en kronisk hudsjukdom just nu. Känns inte så kul. Jag har i alla fall smörjt mig med Betnovat 2ggr igår och en gång idag, har tagit klådstillande tabletter enligt föreskrifterna och det verkar som att det börjar lugna ner sig. Jag har fått sova nästan hela natten, vaknade vid 5 och kliade som satan (smörjde morgondosen då) och sen la jag mig igen, fick sova till kl 13 utan bekymmer. Det verkar som att allt är pågång att bli bättre. Utslagen på axeln ser bättre ut idag än vad det gjorde igår. Igår var jag alldeles röd och uppsvullen, idag är jag inte lika röd, och inte lika uppsvälld. Jag hoppas, som sagt, att det funkar.

De klådstillande tabletterna (som jag får som sömnmedel) gör mig verkligen trött och seg. Jag brukar inte vara trött och seg av dem dagen efter jag tagit dom, alltså efter att jag har sovit. Men nu är jag det. Läkaren höjde dosen på dem, så nu är jag ganska väck, känns det som i alla fall. Somnar nästan sittandes, oavsett vart jag är!

Näe, nu ska jag återgå till att plugga. Vill få bort lite arbeten!


Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)