Tillbaka till startsidan?

14 dagars lista..


Jag har sett många bloggar den senaste tiden som gör en sån där 30 dagars lista, finns även de som gör en 7 dagars lista. Jag tänkte att jag skulle testa jag med, fast jag har gjort om lite grann. 30 dagar känns lite för långt, och 7 dagar känns lite för kort. Så jag valde att ta 14 dagar, och ta några av rubrikerna från 30 dagars listan.

Finns vissa ämnen på 30 dagars listan som jag absolut inte vill skriva om, sen finns de vissa ämnen som jag skulle vilja skriva om. Så därav väljer jag att använda listan för 14 dagar, känns lite bättre så.

Såhär kommer rubrikerna i 14 dagar att se ut:

Dag 01. Presentera mig själv
Dag 02. Mina föräldrar
Dag 03. Vad är kärlek?
Dag 04. Min bästa vän
Dag 05. Mina syskon Dag 06. Den här veckan Dag 07. Mina drömmar Dag 08. Detta ångrar jag Dag 09. Den här månaden Dag 10. Det här upprör mig
Dag 11. Mina rädslor Dag 12. Det här saknar jag Dag 13. Mina ambitioner Dag 14. Ett ögonblick