Tillbaka till startsidan?

Dag 01. Presentera mig själv!


Jag heter då Jennie Johansson och är född den 11 februari 1988.
Jag är född och uppvuxen i Piteå, rättare sagt Blåsmark. Bodde i den hålan tills jag var 16-17, nånting sånt.
Sen har jag bott på många ställen och nu slutligen landat på Annelund här i Piteå, här trivs jag jätte bra.

Bor tillsammans med min sambo Nils. Den bästa människan i mitt liv. Han är den som har varit i mitt liv kortast tid, men som känner mig bäst. Det är han som vet det mesta om mig, och han är den jag pratar med om allt.

Jag är en ganska glad och sprallig tjej, försöker se det mesta i livet på ett positivt sätt. Allt negativt tynger bara ner en, så jag försöker att ha en positiv syn på allt, för att de ska bli lättare. Jag är rak och ärlig, säger vad jag tycker och tänker.

De personer som verkligen känner mig vet att jag går att lita på, jag är lätt att prata med och jag lyssnar alltid. Ibland får jag vara lite av en psykolog till mina vänner, men de gör mig inget. Blir bara glad av att kunna hjälpa och ge goda råd.

Jag finns alltid här för de som jag vet alltid finns för mig. De jag vet att jag kan lita på och eftersom att jag har svårt att lita på folk så är de personerna få. Har blivit stucken i ryggen för många gånger för att kunna lita på vem som helst.

Finns mycket i livet som gör mig glad, och mycket som gör mig ledsen. Men jag är mig själv, och det är huvudsaken.


S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Sv; aah nu är jag typ bra (:

hur är det själv?

| http://sannasrum.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)