Tillbaka till startsidan?

Dag 04. Min bästa vän


Jag har ingen bästa vän, däremot har jag två stycken bästa vänner. Två stycken som jag kan lita på, som jag vet ställer upp när som helst och som jag alltid har skoj med. Två stycken som jag skulle ge mitt liv för, som betyder oerhört mycket för mig.

Anneli Lindström - En tjej med hjärtat på rätt ställe, som aldrig skulle göra en fluga förnär och som vill alla väl
(så länge de inte gör nå mot henne såklart)
. Hon har varit en av mina bästa vänner sen vi gick i 7:an. Vi har känt varandra i många år, och visst vi har haft våra ups and downs som alla andra, eller egentligen har vi bara haft det en gång och det var inte ens på grund av oss. Utan de var någon som satte käpparna i hjulen för oss. I vilket fall som helst så har vi alltid vetat vart vi har haft varandra, jag har alltid kunnat lita på henne och hon har alltid vetat att hon kan lita på mig. Vi har alltid haft skoj tillsammans, oavsett vad vi har gjort. Vi har så mycket minnen, som gör att jag sitter här och skrattar för mig själv. Hon är en toppen tjej, helt underbar och genom snäll. En tjej som jag skulle göra vad som helst för. En tjej jag aldrig vill förlora. Min bästa vän! Älskar dig!

Emmelie Nordberg - Denna tösen är i en klass för sig, helt totalt underbar. Utan henne skulle jag inte vara där jag är idag, hon har hjälpt mig igenom många svåra stunder och där ett tag var hon min inneboende på obestämd framtid. Vi har känt varandra sen i 8:an, så vi har oxå många roliga minnen tillsammans. Hon vet vad hon ska göra för att liva upp stämningen, hon är lite av en pajas ibland. Men helvetes rolig. Skoja och spexa är något som ligger henne varmt om hjärtat. Även vi har haft ett uppehåll i vår vänskap, varför vet jag inte riktigt. Det bara blev så då vi började gymnasiet, men vi hittade igen varandra och nu släpper jag henne aldrig igen. Även hon är en tjej jag aldrig vill förlora, min bästa vän! Älskar dig!

Dessa två töser betyder så oerhört mycket för mig. De är unika och speciella på sitt egna vis, och när trion är samlad kan man inte ha annat än roligt. Vi vet vad vi ska göra för att hålla igång varandra och vi vet alltid vart vi har varandra. Jag skulle helt klart våga lägga mitt liv i händerna på någon av dessa töser, och jag vet att de skulle göra allt i deras makt för att bevara det intakt.

Glöm aldrig det flickor, ni är de bästa som finns och mina bästa vänner!


Tant Kim | Design & Layout

Ajdå, ont i halsen är aldrig kul. :| Hoppas du kryar på dig.

I helgen blir det lugnt för mig som alltid. ;) Är inte mycket till aktiviteter, har inte så mycket vänner som har tid med mig. De har barn och ja upptagna med deras liv så jag gör inte mycket. tar hand om 3 bakfulla killar idag då kanske. Du då? Krya på dig?

Kram

| http://tantkim.blogg.se/
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Nu har jag länkat dig också i min blogglista! :)

| http://adara.blogg.se/
月姫 Tsukii ♥

sv: tack ska du ha :D vi mår bra nu, inget illamående och inga fler spyor ^_^ :p krya på dig själv! <3

| http://tsukii.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)