Tillbaka till startsidan?

Dag 05. Mina syskon


Jag har 2 stycken systrar som jag delar samma blod med, helt igenom. Sen har jag en halvbror på mammas sida, vi har samma mamma men ej samma pappa. Så allt som allt, har jag 3 syskon som är mina riktiga syskon. Jag tänkte lägga in bild på alla 3 och berätta om dem, med start vid bild 1 (den längst till vänster).

Jessica - Hon som är närmast mig i ålder, hon är född den 22 september 1989. En tjej som älskar sport - hockey och fotboll. Hon har alltid varit aktiv, i alla fall tills hon bröt lårbenshalsen. Hon spelade för MSSK's damlag i hockey och skadade sig. Efter det har det varit lite halv kämpigt för henne att ta sig tillbaka, vet inte om hon gett upp nu eller fortfarande försöker kämpa sig fram till ishockeyrinken. Hon är en väldigt envis och känlig människa. Allt ska gå som hon vill, annars kan man skita i det. För tillfället bor hon nere i Hagfors, Värmland i en egen lägenhet.

Madeleine - Hon är född den 10 december 1991. Även hon har varit aktiv och spelat både hockey och fotboll. Var målvakt för MSSK's damlag, men slutade spela hockey i samband med att mamma och pappa separerade. Madde är också en envis tjej och hon vill också ha allt på hennes sätt, annars kan man strunta i det (antar att de ligger i generna). För tillfället så bor hon hos mamma i Kiruna, men träffar inte henne nå oftare än Jessica för de.

Tobias - Det senaste tillskottet. Han är född 4 oktober 2008, så han är inte så gammal. En go och glad liten unge som inte har hunnit med så mycket mer i livet än att lära sig att gå och småprata. Han älskar bilar, så han lär bli en bilnörd när han växer upp. Super mysig och glad kille, som skiner som solen varje gång han träffar mig. I hans närhet är det svårt att vara något annat än glad.

Jag saknar alla mina syskon fruktansvärt mycket. Alla betyder massor för mig, de är unika och egendomliga på sina egna sätt.

Jag har även 4 stycken låtsas syskon. Två stycken som är pappas frus barn, Elin och Emil, de bor nere i Värmland så jag träffar dem inte så ofta. Sen är det två stycken som är mammas karls barn, Johan och Wilma, de bor i Luleå hos sin mamma så jag ser inte dem så ofta heller. Jag känner dem inte helt ordentligt för att kunna skriva nå ingående om dem, men de är fina människor allihopa.



Sandra

Härligt härligt! Stor syskonskara du har :O

| http://rockgrodan.com
Isabell

Svar: Jo det känner jag också igen. Man ska inte ge sig! ;D



| http://isabellicious.blogg.se/
S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Vad fint skrivet om dem (:

| http://sannasrum.se
S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Jag har precis gjort en film om det, så den kommer upp imorgon (:

| http://sannasrum.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)