Tillbaka till startsidan?

Im not like you!


Sitter nu och väntar på att kycklingen ska tina. Blir att laga currykryddad kyckling och ris till middag. Om jag inte väljer nå annat än ris, men jag tror att Nils skulle bli ledsen då.

Ikväll blir det att fara till Cissi på inflyttningsfest, dock så kommer jag att vara nykter på grund av att jag har varit krasslig en längre tid nu. Har haft feber till och från sen i måndags, så jag är inte sugen. Nils däremot ska dricka, så han kan nog dricka för oss båda.

Har sminkat mig klart för kvällen, ska bara byta om så är jag ready to go! Finns ju ingen anledning till att springa omkring i mjukiskläder eller i några andra slö-kläder om man ska på fest. Man kan vara lika fin som de andra fast man är nykter. Jag ville då klä upp mig och så i alla fall, känna mig lite fin fast jag är hängig. Kommer att bli en kanoners kväll.

Ha en trevlig lördag!


Veronica

Fin bloggdeisgn!:)

SHORTYS

svar: åh tusentack vad gulligt sagt :) hhihi!



ha en fin helg, kram

| http://shortys.se
Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)