Tillbaka till startsidan?

Mitt i natten..


Ja, skriver ett snabbt inlägg nu mitt i natten.

För drygt 1-1,5 timmar sen kom vi hem från Anneli och Mika. Vi var bjudna till dem på middag, och sen surrade vi bara allmänt och kikade lite grann på tv. Var en riktigt trevlig kväll. Att man inte gör sånt oftare. Känns underbart att ha så fina vänner som dem, för idag har vi verkligen skrattat. Mika var så övertrött där mot slutet så man skrattade verkligen åt honom :)

Annars har det inte hänt mycket idag. Vi har planerat in att vi ska och bowla i veckan. Det blir jag, Nils, Lidas, Anneli och Mika :) Kommer att bli riktigt trevligt. Sen är det ju Sabaton och Raubtier på fredag!! Gissa om jag längtar!! :D

Nej, nu ska jag sluta skriva här. Ska lägga mig och kramas med Hjärtat och kolla lite serier tills vi somnar eller nå.


Tant Kim | Design & Layout

Ja jag såg att du lagt in mig på framsidan. :)

Jadå, det är nog ingen fara, det är bara en länk så du kommer få ligga där ett bra tag. :)

| http://tantkim.blogg.se/
Sandy

Sv: Tack för att du svarade så fort! Ja, jag vet inte om du märkte det på bloggen att mitt senaste inlägg hamnat längst ner av någon konstig anledning? Har kikat lite i koderna men kan inte hitta något!

Sandy

Sv: Hahah ja! Nu verkar det fungera :) haha var nog bara för mig det blev så då antagligen, tack ska du ha!

Tack för att du kommenterar!











Är du här ofta? Se då till att spara dina uppgifter! :)